Marianne Days are coming with a new pop-up format: "Extra Summer Discounts" exclusively in the mobile app

Marianne Days are coming with a new pop-up format: "Extra Summer Discounts" exclusively in the mobile app

Mediální dům BurdaMedia Extra představuje novou edici oblíbené nákupní akce Dny Marianne. Speciální pop-up formát s názvem „Dny Marianne Extra letní slevy“ proběhne od 11. do 14. července 2025 a nabídne zákazníkům kupóny s exkluzivními slevami dostupnými výhradně prostřednictvím mobilní aplikace Dny Marianne a to za výhodou letní cenu 79,90 Kč. 

Tato pop-up verze navazuje na úspěch tradičních Dnů Marianne, které každoročně přivádějí do obchodů statisíce zákazníků. Letní edice však přináší zásadní inovaci –  zcela digitální formát bez tištěných kuponů, který reflektuje měnící se nákupní chování a rostoucí důraz na mobilní technologie. 

Naší ambicí je posouvat značku Dny Marianne kupředu a přinášet zákazníkům i partnerům nové formy zážitku z nakupování. Letní digitální edice je dalším krokem v naší strategii inovace a digitalizace. Věříme, že čistě mobilní formát přinese větší pohodlí, rychlost, ale zároveň tradiční čtenáři, kteří si koupí červencová vydání časopisů ze skupiny titulů Marianne, nebudou o slevové kupony ochuzeni – součástí těchto vydání jsou unikátní kódy, které jim umožní přístup ke kuponům v aplikaci zdarma,“ říká Petra Fonda, generální ředitelka BurdaMedia Extra. 

Na základě dat z výzkumu mezi čtenáři a uživateli aplikace víme, že více než 65 % z nich preferuje digitální formu kuponů před tištěnou verzí, zejména kvůli pohodlí, rychlosti a ekologickému aspektu. Tento trend potvrzuje i rostoucí počet stažení aplikace Dny Marianne a vysoká míra jejího využívání během předchozích ročníků. 

Co přináší pop–up edice „Dny Marianne: Extra letní slevy“? 

  • Termín konání: 11.– 14. července 2025
  • Počet nabídek: Více než 250 slev
  • Formát: 100% digitální – slevové kupony dostupné pouze v mobilní aplikaci
  • Zaměření: móda, kosmetika, elektronika, design a doplňky do domácnosti, gastro a další segmenty
  • Využití slev: Slevy bude možné využít pro nakupování v e-shopech i v tradičních kamenných prodejnách (dle specifikace nabídky)
  • Speciální letní cena za odemčení kuponů v mobilní aplikaci: 79,90 Kč 

Čtenáři tištěných časopisů z rodiny Marianne se mohou těšit na speciální benefit – každý, kdo si předplatí nebo zakoupí některé z červencových vydání těchto titulů získá unikátní kód pro bezplatný přístup k digitálním kuponům v aplikaci, a to navíc na dvě použití, tedy pro jednu další osobu zdarma. 

Do nové letní edice Dnů Marianne se zapojily desítky renomovaných značek napříč segmenty. Mezi nimi nechybí ani klíčový hráč z oblasti elektroniky – Datart. 

Nákupní fenomén Dny Marianne si v záplavě jiných akcí udržuje výjimečné postavení díky spojení atraktivních slev, pestré nabídky a nezaměnitelné atmosféry. Letní digitální verze této akce představuje skvělou příležitost, jak oslovit zákazníky v období, kdy plánují dovolené, vybavují své domácnosti nebo hledají výhodné sezónní nabídky – ať už na klimatizace, zahradní techniku nebo jinou elektroniku“ říká Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace DATART.  

Kromě Datartu se letní edice účastní i další silní hráči jako Zalando, Marks & Spencer, Natuzzi, Rossmann, Tchibo a mnoho dalších. 

____________________________________________________

BurdaMedia Extra je jedním z největších mediálních domů v České republice. Její portfolio tvoří 40 nejsilnějších mezinárodních i českých časopiseckých značek šířených v tištěné i online podobě a pro své největší brandy provozuje úspěšné webové stránky se širokou škálou online projektů.BurdaMedia Extra organizuje řadu úspěšných eventů v čele se Dny Marianne – největší nákupní akcí v České republice i na Slovensku.

Tištěné tituly BurdaMedia Extra oslovují 660 500 čtenářů, čímž se řadí na 4. místo mezi mediálními domy v ČR. V online prostředí dosahují weby BurdaMedia Extra měsíčně 4 302 470 reálných uživatelů45 475 288 návštěv a 232 117 476 zobrazení stránek, což ho řadí v návštěvnosti na 5. místo podle počtu zobrazení.

Zdroj: Netmonitor, 5/2025, Media projekt (2.Q/2024–1.Q/2025)